Odrazte se do médií – Jana Pokorná

V online kurzu zjistíte, jak se dostat do médií, a tento ověřený postup pak opakovat svépomocí. Rovnou uděláte kroky vedoucí k oslovení novinářů tak, abyste je zaujali a rozhodli se o vás napsat. Odrazíte se k růstu vaší osobní značky i podnikání.

3 500 

Online kurz ODRAZTE SE DO MÉDIÍ

 

  • Potřebujete rozšířit okruh lidí, které zaujmete svou nabídkou?
  • Dosáhli jste ve svém podnikání ve službách bodu, kdy toužíte být uznávanou expertkou nebo patřit mezi lídry v oboru?
  • Chcete být víc vidět bez nutnosti investovat tisíce do reklamy?

Skvělým způsobem, jak toho dosáhnout, je být vidět v médiích.

Neozvali se vám novináři sami? Vůbec nevadí, ještě vás asi neobjevili. Pusťte se do aktivního oslovování médií vy. Je to běžná praxe velkých firem a funguje i u jednotlivců.

 

Jak vám kurz pomůže na vaší cestě do médií?

- Naučíte se ověřený postup: Zjistíte, jak se dostat do médií, a tento ověřený postup můžete využívat opakovaně. PR si budete schopni dělat svépomocí.
- Rovnou s PR začnete: V každé lekci uděláte jeden krok vedoucí k oslovení novinářů tak, abyste je zaujali a rozhodli se o vás napsat.

 

Čím se budeme společně zabývat?

  • Ujasníte si charakteristiku vaší služby nebo osobní značky.
  • Seznámíte se s různými typy médií i českým mediálním prostředím.
  • Zjistíte, jak vymyslet témata, která novináře zaujmou.
  • Vytvoříte nabídku do médií a oslovíte novináře.
  • Začnete budovat svou publicitu strategicky.

 

Jak kurz probíhá?

  • Kurz je dostupný ihned, po zakoupení obdržíte přístup do přehledné členské sekce na webu.
  • Na začátku každé ze čtyř lekcí zhlédnete video, které vás uvede do tématu.
  • Postup, jak se dostat do médií, promýšlíte a tvoříte s pomocí pracovních listů a dalších materiálů.
  • Ke kurzu se můžete opakovaně vracet, přístup k němu máte na celých 6 měsíců.
  • Uděláte přímo akční kroky směřující do médií, ale naučíte se také, jak postupovat dlouhodobě.

 

V každé lekci jeden krok na cestě do médií:

  1. Positioning vaší značky
  2. Výběr médií
  3. Příprava mediálních témat
  4. Oslovení novinářů

 

Navíc obdržíte:

  • 3 x SOS konzultaci (10 min), kdykoliv se vám novináři ozvou zpět
  • Kalendář mediálních témat a významných dnů na celý rok
  • Šablony dokumentů i ukázky úspěšných oslovení novinářů

 

ODRAZTE SE DO MÉDIÍ: Buďte víc vidět, budujte svou osobní značku i důvěru zákazníků

Kdo pro vás kurz vytvořil

Jana Pokorná

Jana Pokorná je PR konzultantka, která se zaměřuje na zviditelnění žen v médiích. Pomáhá především podnikatelkám ve službách zpřístupňovat svět médií, a získat tak víc uznání i klientů.
V mediální branži se pohybuje od roku 2007, kdy začínala jako televizní redaktorka v České televizi. Ví, jak vypadá práce ve velké redakci a co pro ni novináři potřebují.
Znát ji můžete také ze stránek magazínu Wonline, kde dává prostor úspěšným ženám s tématy týkajícími se osobního rozvoje i podnikání.

Reference

Kurz je naprostá pecka. Pokud netušíte, jak média vlastně fungují, jakým způsobem do nich proniknout, Jana vás tím skvěle provede a seznámí. Pokud jste už už nachystaní ten první krok udělat, s Jany pomocí se vám to povede.
Lucie Machutová

Zažraná máma - specialistka na respektující výchovu a kontaktní rodičovství, www.luciemachutova.cz

Do kurzu jsem vstupovala s myšlenkou, že chci být v médiích, ale nemám páru, jak na to, ani pocit, že by má práce novináře zajímala. Výsledkem kurzu pro mě je reálné oslovení novinářky velkého českého deníku a další dvě oslovení na spolupráci s osobnostmi v mém oboru. Jana mi totiž pomohla uvědomit si hodnotu mé práce a zlepšit vlastní sebeprezentaci.
Anna Pokrupová

Lektorka předporodní přípravy s terapeutickým přesahem, www.annapokrupova.cz

Na sociálních sítích jsem měla pocit, že se stále pohybuji jen ve své “bublině”. Chtěla jsem být vidět víc. Díky kurzu jsem si udělala představu o tom, do jakých médií se můžu se svým tématem dostat a samozřejmě jak. Ale nejvíce si cením toho, že Jana neučí přemýšlet v malém, ale naopak. Odvážila jsem se napsat do televizního vysílání (což by mě nikdy dříve nenapadlo) a odpovědí mi bylo pozvání do pořadu.
Zuzka Vitková

Finanční koučka a mentorka, www.zuzkavitkova.cz

Mám přehled o českých médiích a o způsobu, jak je oslovit. Jana mi pomohla vytipovat příležitosti a formulovat téma, se kterým se chci prezentovat.

Lenka Blažková

Expertka na ruční výrobu šperků galvanoplastikou a cínováním, www.lenkablaza.cz