Vaše nejčastější otázky ohledně rezervačního systému Calendly
1) Mám Mioweb, jde Calendly napojit i na něj?
Ano, jde propojit snadno – odkazem do tlačítka nebo kamkoli, kam chcete/můžete dát odkaz.
2) Když si zadám něco do svého Google kalendáře, potřebuji, aby to Calendly zreflektovalo a neumožnilo na tento čas objednat konzultaci. Lze to i ve free verzi?
Stručná odpověď: Ano, Calendly to umí, a ANO, umí to ve verzi zdarma!
V nastavení Calendly si na dvě kliknutí připojíte svůj Google kalendář, tím jsou automaticky zapnuté dvě funkce:
- Calendly vám novou schůzku SAMO vloží do vašeho Google kalendáře, takže i naopak vy vždy rovnou vidíte, kdy jakou konzultaci máte
- Calendly vždy kontroluje, zda v nabízených termínech je opravdu volno, pokud už tam něco máte, tak termín klientovi nenabídne.
Pokud máte Calendly propojené i se Zoom nebo Google Meet, tak vám do události v kalendáři rovnou automaticky vygeneruje i odkaz na přihlášení – takže ani vy a ani klient nemusíte nic hledat a hlavně vy nemusíte posílat žádné odkazy na připojení
Pokud máte v rámci výběru termínu i krátký dotazník, tak jeho odpovědi se vám také propíší do události, takže máte všechno k dané schůzce pěkně pohromadě.
3) Slyšela jsem na Calendly docela velkou chválu, ale je to v angličtině a tu neovládám. Myslíš, že bych to zvládla, nebo je to složité?
I proto jsem udělala videonávod, ve kterém vše vysvětluji a rovnou ukazuji, stačí jet podle něj pěkně krok za krokem. Je to jednoduché a věřím, že s tímto návodem i opravdu snadné.
4) Nejdřív platba nebo rezervace termínu? Jak to lze s Calendly?
Skvělá zpráva – oběma způsoby. Pojďte mrknout na detaily:
NEJPRVE TERMÍN, PAK PLATBA
- Calendly jde v placené verzi napojit na Stripe a po vybrání termínu přesměruje klienty rovnou na online platbu.
- Pokud byste chtěli využívat Calendly zdarma, tak by tato část byla na vás a po každém novém objednaném termínu byste vystavili fakturu a zaslali klientce. Je vhodné u popisu konzultace tyto informace o postupu uvést, aby klienti znali proces.
- Fakturu vystavíte hned po proběhlé konzultaci.
NEJPRVE PLATBA, PAK TERMÍN
- Máte-li na webu WooCommerce (nebo i jiný prodejní systém jako Simple Shop nebo FAPI), pak odkaz na rezervaci termínu vložíte do zprávy, která klientovi přijde spolu s potvrzením o platbě.
- Vystavíte fakturu ručně (nebo ve fakturačním systému, například Fakturoid, iDoklad, apod) a spolu s odesláním faktury odešlete i odkaz na rezervaci termínu.
Chcete si už konečně ušetřit zbytečný čas strávený na domlouvání termínů konzultací?
Chcete si Calendly nastavit snadno podle českého videonávodu plného tipů, jak verzi zdarma využít na maximum?
Objednávejte rovnou kliknutím na tlačítko Přidat do košíku: